Vanuit de rookkast aan huis geleverd

Van maandag tot en met vrijdag roken wij verse zalm in onze rookkast. Dat betekend dat we nu dankzij TRUNKRS de zalm op DINSDAG, WOENSDAG, DONDERDAG en VRIJDAG kunnen laten bezorgen in de avond. Houdt uw mail in de gaten die u bij het afrekenen hebt ingevuld, hierin ontvangt u de verzendgegevens (Track & Trace).

Op zaterdag, zondag en maandag kan er dus niet worden bezorgd.

Verzendgebied

Bestellingen worden geleverd door Trunkrs in:

  • Nederland (uitgezonderd: de Waddeneilanden en het Kaageiland. Wel met PostNL, lees daarvoor verder)
  • België: (uitgezonderd: Wallonië, maar wel weer in Brussel)

Levertijden (Nederland & België)

Bestellingen geplaatst voor 23:59 uur worden de volgende werkdag bezorgd tussen 17:00 uur – 23:00 uur op de dagen dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

Verzendkosten:

  • Nederland: € 8,50 (GRATIS bij een orderwaarde van € 100,-)
  • België: € 11,95 (GRATIS bij een orderwaarde van € 120,-)

Verzend- en leveringsinformatie

  • Als de bestelling onderweg is, ontvang je van Trunkrs een Track & Trace code per e-mail. Check ook uw spamfolder!
  • Deze email wordt op de dag van levering verstuurd tussen 14:00 en 18:00 uur. 
  • In het bericht zal het tijdframe gedeeld worden waarbinnen je het pakket bij jou thuis kan verwachten.
  • Via de link kun je de bestelling vervolgens real-time volgen en extra informatie invullen om de bezorger te helpen en je huis te vinden; dit raden we aan om te doen!

In ontvangst nemen pakket

  • Het is erg belangrijk dat er iemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen en de producten direct in de koelkast of diepvries te bewaren om de kwaliteit te kunnen waarborgen.
  • Weet je al dat je niet aanwezig bent en wil je dat we de bestelling toch onbeheerd/ bij de deur achterlaten? Dit kan, maar dit is volledig op jouw eigen risico (zie volgend punt). Wil je dit risico toch nemen en de bestelling doorzetten? Laat ons dit dan weten in het opmerkingenveld op de betaalpagina tijdens het plaatsen van je bestelling. 
  • Het onbeheerd achterlaten van bestellingen is op eigen risico. Wanneer een bezorging op jouw verzoek onbeheerd achtergelaten wordt, staan wij noch bezorgservice Trunkrs niet garant voor de kwaliteit van de geleverde producten. Wij kunnen de kwaliteit alleen waarborgen wanneer de bestelling persoonlijk in ontvangst is genomen op de dag van bezorging.
  • Bij geen gehoor aan de deur zal de bezorger eerst proberen de bestelling bij de buren af te leveren. Als dit ook niet mogelijk is, probeert de bezorger telefonisch contact met je op te nemen. Indien er dan alsnog geen gehoor of mogelijkheid is om de bestelling te bezorgen, dan gaat de zending mee terug naar Trunkrs. Ze zullen het de volgende dag nog een keer proberen. Daarna gaat het pakket retour afzender zonder retournering van de betaling van de producten. Ook de verzendkosten blijven voor rekening van de klant en worden niet terugbetaald.

Vertraging

Het kan voorkomen dat er vertraging is bij Trunks. Dan wordt het pakket gekoeld opgeslagen in de koeling of diepvries bij Trunkrs. Dit voorkomt dat de producten bederven, maar ze kunnen wel ontdooien. Houdt hier dus rekening mee als het pakket later aankomt; ontdooit betekend niet dat het niet meer goed is, het kan gewoon gegeten worden als de temperatuur koel is in de doos. 

Zendingen met PostNL

Uitzondering: Wilt u het overdag op een bedrijfslocatie laten bezorgen? Vergeet dan niet een bedrijfsnaam in te vullen omdat we het dan via PostNL verzenden. Maar dat is op eigen risico, we adviseren om Trunkrs te gebruiken en het bij u thuis te laten bezorgen. U kunt het dan met de verzenddoos meenemen naar uw bedrijf. 

PostNL zendingen zijn dus op eigen risico zowel in Nederland als in België. Houdt u er ook rekening mee om geen verse zalm of bevroren producten met PostNL te laten bezorgen?

Alleen warm en koud gerookte zalm kan tegen niet gekoelde temperaturen als het een paar dagen onderweg is. 

Voor zakelijke adressen wordt de bezorging verzorgd door PostNL. Bent u benieuwd wanneer PostNL bij u langs komt? Bekijk de informatie van PostNL hierover hier: Pakket ontvangen

Met Track & Trace kunt u uw pakket hier volgen (u ontvangt de code pas meestal in de nacht van PostNL)
Pakket volgen

Verpakking

Wij verpakken de zalm na het roken in een vacuüm verpakking. Vervolgens wordt deze in een speciale isolatie doos verpakt met koelelementen. Op deze manier kunnen we de temperatuur 24 constant houden, na 24 tot 48 uur kan de temperatuur enkele graden stijgen door de omgevingstemperatuur maar blijven de producten goed op temperatuur. Wij adviseren om de producten op tijd op een koele plaats thuis te bewaren.

Op en om Feestdagen

Tijdens de feestdagen zijn er meestal aangepaste bezorgtijden omdat zo ook de verpakkers en bezorgers van een vrije dag kunnen genieten. 

In ontvangst nemen

Onze producten kunnen niet dagenlang bij een pick up point blijven liggen of in uw schuur als u niet thuis bent. Zorgt u dat u thuis bent om het pakket aan te nemen of regelt u het met de buren als u niet thuis bent maar wel ons pakket verwacht?

Bezorgtijd

Verzending met Trunkrs komt normaal gesproken op de gekozen datum bij u thuis. Echter, overal kan vertraging plaats vinden en u dient daar rekening mee te houden; zorg dat u verse zalm niet op vrijdag laat bezorgen en als u een gelegenheid heeft waar u zalm voor nodig heeft; laat het dan niet op de dag ervoor bezorgen maar laat het twee dagen eerder bezorgen.

U kunt een bezorgdag in de nabije toekomst uitkiezen in de bezorg agenda. U selecteert hier de bezorgdag die u wilt. Het komt soms voor dat u niet de volgende dag kan selecteren omdat deze vol / gesloten is. We hebben per dag een gelimiteerd aantal bezorgslots, het systeem houdt automatisch bij wanneer het vol is. 

Retourbeleid

Omdat wij met voedsel werken is ons retourbeleid als volgt: wij mogen geen producten retour nemen. Ook niet als de producten ongeopend zijn. Het werkt namelijk niet zoals met kleding; voor de voedselveiligheid gelden wettelijke regels waar we aan voldoen.

Mocht er iets zijn met de bezorging of de producten; neemt u dan contact op via info@zalmvanurk.nl en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen. 

Let dus wel op: vertragingen bij PostNL kunnen we niets aan doen, en die zijn op eigen risico. We adviseren Trunkrs voor thuisbezorging, daar is het risico op vertragingen veel kleiner. 

Voor alle bestellingen die gedaan worden gelden onze algemene voorwaarden.