Bezorging
Lieve klanten van ons; wij zijn overgestapt naar TRUNKRS i.p.v. PostNL. Waarom?
PostNL kan niet met piekmomenten omgaan, halen ze niet bij ons op, ze laten pakketten lang staan, zendingen bederven en jullie en wij zijn de pineut. Dat moest stoppen.
De voordelen van TRUNKRS zijn:
- De volgende dag in de avond bezorgd (voor 23.59 uur besteld, bezorgen van dinsdag tot vrijdagavond)
- Ben je niet thuis? Dan wordt je pakket ‘s nachts gekoeld opgeslagen, zo blijft de zalm goed!
- 99% wordt geleverd bij de eerste poging
- Wat wij in de ochtend bereiden wordt dus in de avond al bij je bezorgd
Wist u dat TRUNKRS om 16:00 een track en trace naar uw mailadres stuurt? Als u deze vandaag niet 0m 16:00 heeft ontvangen, dan is er sprake van vertraging en komen ze die avond niet langs. Je krijgt dan de volgende dag om 16:00 een Track en Trace, en komen ze die avond dus langs.
U kunt uw zending hier volgen met de gegevens: Trunkrs website
PostNL zendingen zijn dus op eigen risico.
Vanuit de rookkast aan huis geleverd
Van maandag tot en met vrijdag roken wij verse zalm in onze rookkast. Dat betekend dat we nu dankzij TRUNKRS de zalm op DINSDAG, WOENSDAG, DONDERDAG en VRIJDAG kunnen laten bezorgen in de avond. Houdt uw mail in de gaten die u bij het afrekenen hebt ingevuld, hierin ontvangt u de verzendgegevens (Track & Trace).
Op zaterdag, zondag en maandag kan er dus niet worden bezorgd.
Uitzondering: Wilt u het overdag op een bedrijfslocatie laten bezorgen? Vergeet dan niet een bedrijfsnaam in te vullen omdat we het dan via PostNL verzenden. Maar dat is op eigen risico, we adviseren om Trunkrs te gebruiken en het bij u thuis te laten bezorgen. U kunt het dan met de verzenddoos meenemen naar uw bedrijf.
Verpakking
Wij verpakken de zalm na het roken in een vacuüm verpakking. Vervolgens wordt deze in een speciale isolatie doos verpakt met koelelementen. Op deze manier kunnen we de temperatuur 24 constant houden, na 24 tot 48 uur kan de temperatuur enkele graden stijgen door de omgevingstemperatuur maar blijven de producten goed op temperatuur. Wij adviseren om de producten op tijd op een koele plaats thuis te bewaren.
Bezorging
Voor zakelijke adressen wordt de bezorging verzorgd door PostNL. Bent u benieuwd wanneer PostNL bij u langs komt? Bekijk de informatie van PostNL hierover hier: Pakket ontvangen
Met Track & Trace kunt u uw pakket hier volgen (u ontvangt de code pas meestal in de nacht van PostNL)
Pakket volgen
Op en om Feestdagen
Tijdens de feestdagen zijn er meestal aangepaste bezorgtijden omdat zo ook de verpakkers en bezorgers van een vrije dag kunnen genieten. Bekijk hier het overzicht van PostNL voor 2021, houdt hier rekening mee met het bestellen. PostNL BEZORGTIJDEN TIJDENS DE FEESTDAGEN
In ontvangst nemen
Onze producten kunnen niet dagenlang bij een pick up point blijven liggen of in uw schuur als u niet thuis bent. Zorgt u dat u thuis bent om het pakket aan te nemen of regelt u het met de buren als u niet thuis bent maar wel ons pakket verwacht?
Track & Trace
Bij al onze verzendingen bieden we de mogelijkheid tot Track & Trace. Als het pakket is verzonden ontvangt u automatisch een email waarin u de Track & Trace gegevens vindt. U kunt online uw zending in de gaten houden en meer informatie vinden over de levering.
Verzendkosten
Naast de verpakkingskosten (isolatiedoos en koelelement) en de handelingskosten die we moeten maken om onze producten naar uw huis te kunnen versturen moeten TRUNKRS & PostNL ook betaald worden, hiervoor moeten wij € 7,50 rekenen. Echter, besteld u voor meer dan € 80,- in onze webshop dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening!
Verzending naar België en Duitsland is mogelijk alleen via PostNL. Hier zijn de standaard verzendkosten van € 9,95 van toepassing, en boven de € 120,- orderwaarde is de verzending gratis.
Bezorgtijd
Verzending met Trunkrs komt normaal gesproken op de gekozen datum bij u thuis. Echter, overal kan vertraging plaats vinden en u dient daar rekening mee te houden; zorg dat u verse zalm niet op vrijdag laat bezorgen en als u een gelegenheid heeft waar u zalm voor nodig heeft; laat het dan niet op de dag ervoor bezorgen maar laat het twee dagen eerder bezorgen.
Bezorging naar België is alleen mogelijk met PostNL, en dat kan soms een paar dagen duren. We willen daarom ook geen verse zalm sturen naar België; gerookte producten kunnen wel. Die kunnen namelijk prima enkele dagen onderweg zijn.
U kunt een bezorgdag in de nabije toekomst uitkiezen in de bezorg agenda. U selecteert hier de bezorgdag die u wilt. Het komt soms voor dat u niet de volgende dag kan selecteren omdat deze vol / gesloten is. We hebben per dag een gelimiteerd aantal bezorgslots, het systeem houdt automatisch bij wanneer het vol is.
Retourbeleid
Omdat wij met voedsel werken is ons retourbeleid als volgt: wij mogen geen producten retour nemen. Ook niet als de producten ongeopend zijn. Het werkt namelijk niet zoals met kleding; voor de voedselveiligheid gelden wettelijke regels waar we aan voldoen.
Mocht er iets zijn met de bezorging of de producten; neemt u dan contact op via info@zalmvanurk.nl en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen. U kunt ook via ons WhatsApp account contact met ons opnemen: 06 20 67 71 49
Let dus wel op: vertragingen bij PostNL kunnen we niets aan doen, en die zijn op eigen risico. We adviseren Trunkrs voor thuisbezorging, daar is het risico op vertragingen veel kleiner.
Voor alle bestellingen die gedaan worden gelden onze algemene voorwaarden.